Saturday, January 17, 2015

Misi gagal

Assalamualaikum...

Misi mencari kasut part2..
Hujung minggu adalah hari yg paling ditunggu2...nak cari kasutla kononnya...
kuar uma jam seawal jam 10..naik tren pg bts..jumpa my Enche Hati..after pick up me..we all trs gerak g kl...tempat pertama ktorg pg pertama complex...
byk pilihan yang menarik but hati tak terpikat..huhuhu
and we all trs pergi sogo..beside complex tu je...n still tkde yg menarik hati...after that we are back to first complex..pertama complex..n guess what?????......
my mission is failed!!!!...
n guess what we are buying the new racket for Enche Hati...n i plak just this phone cover...
u olsss want to know y my mission is failed...
because last week i bought the carlo rino...
soooo..my enche hati said...next time we bought the next shoes ye....

#like i said before...
1.survey first before u are going to bought something!!!...

the end

No comments:

Post a Comment